social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

چهارشنبه1402/11/11

13:07:5

39

پیام تبریک مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 12 بهمن

بسم الله الرحمن الرّحیم
 
وَالفَجر وَ لَیالٍ عَشر. سالروز ورود تاریخی و به یاد‌ ماندنی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور بزرگ‌ترین حماسه مردمی تاریخ ایران زمین است. حماسه‌ای که در سایه رهبری مردی بزرگ و هم‌نوایی ملتی سترگ خلق شد و هیچ‌گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
ایام الله دهه مبارک فجر یادآور ایثار، ایستادگی، بصیرت و بشارت ملتی منسجم است که با عزمی پولادین و تحت رهبری دوراندیش و شجاع امام راحل (ره) که با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام سرنوشت مملکت خود را به دست گرفتند و مکتبی را بنیان نهادند که داعیه دار گسترش عدالت در سراسر گیتی و پرچمدار ترویج، تبیین آموزه های اصیل اسلام و انقلاب است.
اینجانب امیدوارم با همت و تلاش بیشتر و با سرمشق و سرلوحه قرار دادن فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) شاهد موفقیت روز افزون در عرصه‌های مختلف باشیم.
در پایان فرارسیدن دهه فجر را که یاد آور پایداری و رشادت شیرزنان و غیور مردان این مرز و بوم می‌باشد صمیمانه به شما همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت وسربلندی شما را در راه خدمت به میهن عزیزمان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 
مهدی پژوهش
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری