social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/10/30

08:05:4

104

بازدید سرزده مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد چهارمحال و بختیاری، مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری، در راستای تحقق شعار سال رهبری که به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است در دیماه سالجاری از شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا بازدید و از نزدیک در جریان امور جاری و محصولات تولیدی این شرکت قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از واحدهای تولیدی فعال در امر تولید کالای استاندارد اظهار داشت: رعایت استانداردها در تولید محصولات، لازمه رقابت سالم و حضور پر رنگ در بازارهای هدف و صادرات محصولات تولیدی است.
پژوهش در ادامه افزود: این شرکت یکی از تولیدکنندگان ورق قلع اندود و نیز تولیدکننده ظروف فلزی غیر قابل نفوذ جهت نگهداری مواد غذایی است.
علیرضا وکیلی مدیر عامل شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا ضمن ابراز خرسندی از این بازدید اظهار داشت: این واحد تولیدی با بهره‌گیری از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید ورق قلع اندود با کیفیت بالا و مطابق استانداردهای ملی نموده و از این طریق به تامین نیاز صنایع مختلف خواهد پرداخت.
پژوهش در خاتمه ضمن دعوت از شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا برای حضور در فرآیند جایزه ملی کیفیت ایران، فرایند انتخاب واحد تولیدی نمونه، آزمایشگاه همکار نمونه و نیز فرایند انتخاب مدیر کنترل کیفیت نمونه تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد ایران تنها مرجع رسمی تعیین جایزه ملی کیفیت ایران می‌باشد.

 

تصاویر