social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/10/30

08:02:4

130

بازدید سرزده مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری، مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری، در راستای تحقق شعار سال رهبری که به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است در دی ماه سالجاری از شرکت ورق خودرو  بازدید و از نزدیک در جریان امور جاری و محصولات تولیدی این شرکت قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از واحدهای تولیدی فعال در امر تولید کالای استاندارد اظهار داشت: رعایت استانداردها در تولید محصولات، لازمه رقابت سالم و حضور پر رنگ در بازارهای هدف و صادرات محصولات تولیدی است.
پژوهش در ادامه افزود: این شرکت یکی از تولیدکنندگان مطرح ورق گالوانیزه است که محصولات خود را به شکل تخصصی برای واحدهای تولیدی متقاضی ارسال می‌کند.
نوید ایزدی مدیر ارشد شرکت ورق خودرو، ضمن ابراز خرسندی از این بازدید اظهار داشت: محصولات این مجموعه در آغاز کار تنها برای استفاده در بخش‌های داخلی اتومبیل به کار می‌رفتند، اما در سال‌های اخیر بخشی از این محصولات برای ساخت انواع پروفیل و تولید ورق‌های فرمینگ نیز به کار گرفته می‌شوند و گفتنی است که هر کدام از محصولات این مجموعه، براساس استانداردهای خاصی تولید می‌شوند تا بهترین انتخاب برای خودروسازان داخلی باشند و به جایگزینی مناسب برای محصول‌های خارجی تبدیل شوند.
مدیر ارشد شرکت ورق خودرو در ادامه افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال‌ و بختیاری گواهی ‌نامه‌‌های گوناگون داخلی و بین‌‌المللی را در کارنامه خود ثبت کرده است که نشان از تخصص کارشناسان این مجموعه دارد.
پژوهش در خاتمه ضمن دعوت از شرکت ورق خودرو برای حضور در فرآیند جایزه ملی کیفیت ایران، فرایند انتخاب واحد تولیدی نمونه، آزمایشگاه همکار نمونه و نیز فرایند انتخاب مدیر کنترل کیفیت نمونه، تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد ایران تنها مرجع رسمی تعیین جایزه ملی کیفیت ایران می باشد.

 

تصاویر