social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1402/11/18

13:13:0

98

پیام تبریک مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر و 22 بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب ما انفجار نور بود

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که، چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، در مقابل استکبار شرق و غرب مردانه ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند
.

12 بهمن این روز تاریخی و طلوع آفتاب معنویت، سرآغاز بازگشت شکوه و عظمت الهی به ایران و پرشکوه ترین استقبال تاریخی می‌باشد. ایام الله دهه فجر و سالروز ورود با افتخار حضرت امام خمینی و فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی و پیروزی بی‌نظیر را به ملت غیور و شریف ایران و مردم قدرشناس و دلاور و شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری، تبریک و گرامی می‌داریم.
۲۲ بهمن ماه سالروز تجلی حماسه و سرافرازی مردمانی است که با تکیه بر آموزه‌های نورانی مکتب سرخ عاشورا، فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.
در این چهار دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، گام‌های بلند و محکمی در راستای خودکفایی ایران اسلامی برداشته شده و در مقطع حساس کنونی وظیفه همه ماست که با حفظ اتحاد و همدلی درمسیر عزت و سربلندی کشورمان گام برداشته، موجبات غرور و سرافرازی آنرا در عرصه‌های مختلف فراهم نماییم.
در پایان فرارسیدن ۲۲ بهمن را که یاد آور پایداری و رشادت شیر زنان و غیور مردان این مرز و بوم می‌باشد صمیمانه به شما همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و سربلندی شما را در راه خدمت به میهن عزیزمان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.
مهدی پژوهش
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری