social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1402/11/15

09:42:2

114

بازدید سرزده مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از پروژه های ساختمانی شهرکرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد چهارمحال و بختیاری، مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد این استان در راستای تحقق شعار سال رهبری که به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است در بهمن ماه سال جاری از پروژه‌های ساختمانی سطح شهر شهرکرد بازدید و از نزدیک در امور جاری و استفاده از مصالح ساختمانی به خصوص بلوک سقفی پلی استایرن در این پروژه‌ها قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از واحدهای تولیدی فعال در امر تولید کالای استاندارد اظهار داشت: بلوک سقفی پلی استایرن طبق استاندارد ایران به شماره 11108 مشمول استاندارد اجباری می‌باشد و تولید، فروش و ساخت و ساز این فرآورده در پروژه‌‌های ساختمانی نیز باید طبق الزامات استاندارد انجام شود.
مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر اینکه تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع است. از همشهریان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را برای رسیدگی و برخوردهای قانونی از طریق سامانه تلفنی 1517 به اداره کل استاندارد استان اطلاع رسانی کنند.
وی همچنین به همشهریان توصیه کرد: در راستای اطلاع از اصالت محصول خریداری شده می‌توانند کد 10 رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد را به سامانه 10001517 پیامک کرده و با دریافت مشخصات محصول خریداری شده  نسبت به اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

 

تصاویر