گزارش تصویری

پیام تبریک مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم
استقلال یک کشور وابسته به کار است. کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند که با زحمت و تلاش فراوان سبب چرخش چرخه های زندگی جامعه می شوند.
روز جهانی کارگر فرصتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی نمی کنند، خاصه در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم می باشد که خود نشان دهنده ی شان والای کارگر و اهمیت کار و تلاش سازنده و همچنین جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم است که در عرصه های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده، کارگران متعهدی که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی به عنوان عامل اصلی در به ثمر رساندن این شعار ملی، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می نمایند.
پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش های ملی است که ریشه در توصیه های دینی دارد، همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشایید زیرا کار باعث برکت است.
در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کارگر و یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، از تلاش های کارگران پر تلاش و زحمت کش تقدیر می نمایم و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری خواستارم.
مهدی پژوهش
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری

پیام تبریک مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
1403/2/11 سه‌شنبه