social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

سه‌شنبه1401/8/10

07:47:3

27

پیام تبریک هفته پدافند غیر عامل

بسمه تعالی
پدافند غیرعامل به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها، کم هزینه‌ترین شیوه‌ها و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود، از جمله مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق دولت‌ها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است.
بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه از خداوند متعال خواستارم.
خاطرنشان مي گردد سازمان ملي استاندارد ايران در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ استاندارد در بين اقشار مختلف جامعه از پژوهشگران فعال جهت مشاركت در امر تدوين استانداردهاي ملي در حوزه مربوطه  دعوت به همكاري مي نمايد. لازم به ذكر است جهت دسترسي به فهرست استاندارد هاي ملي تدوين شده مي توان به آدرس  www.inso.gov.ir  مراجعه كرد.