گزارش تصویری

تبریک روز دانشجو

بسمه تعالی
 دانشجویان این مرز و بوم مقدس در طول دوران مبارزات دانشجویی همواره با نگاه آرمان گرایانه توام با واقعیت، برای کشور عزیز و ملت بزرگوار ایران اسلامی مایه ثمرات و برکات فراوانی بوده و رشادت های دانشجویان در عرصه مبارزه با استعمار و استبداد، جایگاه فعالیت های دانشجویی را در تاریخ معاصر ایران پررنگ نموده است. بدون شک 16 آذر یادآور تنها یک نمونه و نمادی از پایمردی ها و ایستادگی های دانشجویان با بصیرت این کشور در برابر ظلم و ستم و دست درازی بیگانگان به منافع ملی است.
اینک که کشور عزیزمان علیرغم توطئه های دشمنان نظام اسلامی، با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامههای دولت مردمی بیش از گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است، بر دانشجویان فهیم و با بصیرت فرض است که ضمن آگاهی از مسائل و موضوعات روز، خود را با علم و دانش و معرفت تجهیز و برای خدمت به کشور و ملت بزرگ ایران آماده نمایند.
 بر خود لازم می دانیم که این روز تاریخی را که در حقیقت روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته را به تمامی دانشجویانی که مسیر دانشجویی، پویایی و کمال، را طی می کنند تا به قله های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، تبریک گفته و توفیق و سلامتی روز افزونتان را از درگاه احدیت مسئلت می نمائیم .
 

تبریک روز دانشجو
1401/9/16 چهارشنبه